Tips voor het aanmelden op de website

15.10.24 | 11:06

Naar aanleiding van de feedback die we hebben ontvangen van diverse organisaties en vertellers, hebben we enkele aanpassingen doorgevoerd op de website. Hieronder vind je een overzicht van de belangrijkste wijzigingen:

  • Je begint de aanmelding met het invoeren van de locatie waar het verhaal verteld wordt.
  • Vervolgens geef je aan wie de verteller is. Dit kan jij zelf zijn, maar het kan ook iemand anders zijn.
  • Na het opslaan van de verteller krijg je de optie om een extra verteller aan te melden voor dezelfde locatie. Wil je dat niet, dan ga je verder naar de volgende stap.
  • Als je een locatie hebt met meerdere vertellers, gebruik dan het e-mailadres van de organisatie voor de locatie en de e-mailadressen van de vertellers voor hun eigen aanmelding. Zo blijft iedereen op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.
  • Zijn er meerdere vertellers op de locatie en is er een compleet programma, zet dit dan bij elke verteller onder het kopje ‘jouw verhaal’ of mail het programma los naar de organisatie.
  • Op de laatste pagina vul je de correspondentiegegevens in. Zorg ervoor dat je hier het adres opgeeft waar het promotiemateriaal naartoe gestuurd kan worden.
  • Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Neem dan contact met ons op, want dan is er mogelijk iets misgegaan.
  • Mocht je nog vragen hebben, stuur dan een e-mail naar info@verhalenavond.nl.
‹ Terug naar overzicht